Després dels dies de repòs de Setmana Santa encararem la recta finals fins a Sant Jordi. L'agenda d'aquesta setmana i la vinent està plena de presentacions, amb actes cada dia que m'ocuparan tots els vespres. I, enmig, la Fira de Londres on hi destinaré la jornada de dilluns que ve. Cal fer doncs el darrer esforç.
Tots els llibres previstos per aquesta campanya ja estan impresos i distribuïts. Hem fet la tramesa del catàleg de Sant Jordi de Cossetània (el podeu consultar aquí) i el de primavera de Lectio (aquí). S'han fet moltes presentacions de promoció. Queda per aquesta setmana el dinar-presentació de les novetats que juntament amb Arola Editors fem amb els periodistes de les comarques meridionals, després que hàgim ja fet la presentació de les novetats ebrenques als mitjans de comunicació de les comarques de l'Ebre. El dimarts dia 14 comença una campanya de falques publicitàries a RAC1 que centrem amb els llibres Els millors plats de l'Àvia Remei i Secrets de Catalunya. Hem fet també publicitat a altres mitjans com al Descobrir cuina, Time out, Descobrir Catalunya, Vèrtex, entre altres. Hem iniciat aquests mesos, tal com vam comentar aquí, diverses campanya de promoció pel Facebook i GoogleAd, que intensificarem aquests darrers dies. I també s'ha fet la presentació d'Edi.cat, el primer portal de llibres electrònics en català, cosa que permetrà que per aquest Sant Jordi es puguin adquirir en diverses llibreres unes targes de descàrregues de llibres electrònics. Hem fet promoció de llibres també en vídeos (Baphomet i Els millors plats de l'Àvia Remei). Tot plegat un esforç que s'ha pogut fer gràcies al treball intens de tot l'equip de Cossetània.
Una part de la nostra oferta de Sant Jordi queda reflectida en aquest vídeo que es va fer per la presentació d'Edi.cat i que ara hem recuperat per posar-lo al YouTube. Es un vídeo sense àudio però que ens ha semblat que valia la pena posar-lo a la xarxa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada