2/8/09

Fi de temporada

L'activitat que més m'ajuda a treure'm l'estrès diari és la pràctica esportiva: anar a córrer i sortir en BTT. Ara a l'estiu poder sortir amb bicicleta és molt més fàcil que a l'hivern quan el dia és curt; per tant durant els mesos hivernals, la meva pràctica esportiva es concentra en sortir a córrer una bona estona els vespres que no tinc presentacions de llibres o alguna altra activitat, i, en tot cas, aprofito els diumenges per fer sortides matinals en BTT. Si fa dies que no faig exercici ho trobo en falta, ho necessito; és com si hi estigués enganxat.
En els darrers temps he participat en alguna cursa tant de BTT com de córrer. En aquesta darrera modalitat, el darrer curs ha estat bastant actiu. He participat gairebé cada mes en alguna prova i he fet tres mitges maratons (Tarragona, Sitges i Tàrrega). N'hagués volgut fer alguna més per un ja té una edat i les lesions no perdonen.
Ahir dissabte, a la tarda, vaig anar a la Cursa de l'Espluga de Francolí, la cursa que podríem dir que clou la temporada i que comptà amb una participació de més d'un miler d'atletes. És curiós que com en tot a la vida, també és necessari donar un respòs a aquesta activitat. Ara estaré us setmanes sense tornar-me a posar les bambes, estaré de vacances de sortir a córrer. Espero que els meus genolls que els darrers dos mesos m'han fet veure les estrelles ho agraeixin i que de cara el setembre pugui tornar a reempendre els meus modestos entrenaments. Aprofitaré les vacances a la Garrotxa que s'acosten per fer sortides amb BTT, per emborratxar-me a partir del 10 d'agost del paisatge volcànic. I és que córrer, sortir en BTT i llegir són les activitats a les que destino més estona del meu temps lliure, tot i que, com he comentat alguna altra vegada, sovint trobo en falta més temps per llegir per plaer, per llegir llibres que no tinguin en absolut res a veure amb la meva feina. Durant l'any això no acaba de ser possible però durant les vacances em poso el propòsit de llegir llibres que no tinguin res a veure amb Cossetània. És el que comentava abans, necessitem períodes a l'any per trencar la rutina, per fer vacances de tot.