9/8/07

Vacances

Fins a la darrera setmana d'agost no incorporaré cap nou post al bloc, me'n vaig de vacances, que ja en tinc ganes. Seran un parell de setmanes llargues per descansar, passejar per la muntanya a peu i en BTT, i dedicar també estones tranquil·les a la lectura. Durant l'any, molta part del material que llegeixo són possibles llibres a publicar o llibres acabats de sortir d'impremta editats per nosaltres mateixos, dels quals me n'interessa la seva lectura i que jo encara no havia llegit perquè la decisió de publicar-los venia avalada per un director de col·lecció o per algun col·laborador de Cossetània. Entremig d'aquestes lectures intento encabir-hi, molt menys del que voldria, llibres publicats per altres editors. Sempre n'hi ha una pila de pendents. Tinc dificultats, però, per fer-hi cabre els voluminosos, els llibres amb força paginació. Les vacances són el període ideal per endinsar-me en la seva lectura. L'any passat vaig aprofitar el descans estiuenc per llegir Fins que et trobi, de John Irving, editat per 62, i enguany m'enduc Dersú Uzalà, de Vladímir Arséniev, editat per Símbol Editors. Bon estiu a tothom!

1 comentari:

efaura@xtec.cat ha dit...

Bones vacances i bones lectures. Ja ens diras que t'ha semblat el Dersú Uzalà.