10/1/08

Un llibre per gestionar llibreries

La mateixa editorial (Berenice) que va publicar el llibre Manual del editor. Cómo funciona la moderna industria editorial (Manuel Pimentel), ha publicat aquesta passada tardor un llibre sobre com gestionar les llibreries Manual de gestión de librerías, de Virginio Núñez. L'autor és el director general de Librerías L. Com que i tal com ja vaig indicar en un post anterior, el Manual del editor, el vaig trobar molt interessant, compro també aquest nou llibre amb l'objectiu de saber més coses d'un dels sectors més importants de la intermediació dels llibres, les llibreries. L'objectiu del llibre és, segons l'autor, el següent:
"Los profesionales de este sector han de hacer un esfuerzo continuado para adaptarse de manera fluida y no traumática a los numeroso cambios introducidos por el signo de los tiempos. De ahí la necesidad de un manual, resultado de una extensa experiencia profesional de trabajo, desarrollado cordial y personalmente con varias generacions de libreros, a través de los cuales he podido auscultar este sector y sus diversas vicisitudes."
Faig una lectura ràpida de l'obra i així com vaig deixar el llibre de Pimentel ple de frases i fragments subratllats en aquest hi faig poques anotacions. Potser serà perquè l'altre llibre em tocava més de prop. De totes maneres, una vegada acabada l'obra penso que no té el mateix nivell que el de Manuel Pimentel.

1 comentari:

L'Espolsada llibres ha dit...

Jo l'acabo de llegir, i tampoc m'ha acabat de fer el pes. Esperava trobar-hi alguna cosa de més, i algun savi consell.