23/10/08

Utilitzar les eines 2.0

Les eines 2.0 que ofereix la xarxa a més de ser un punt de trobada dels usuaris d'Internet, serveixen també per a promocionar productes. Ja he comentat en altres posts com Javier Celaya (Dosdoce) ens ha explicat moltíssimes vegades als editors (el Liber hi havia una altra xerrada d'ell) com utilitzar per exemple els blocs per promocionar els llibres. En aquest sentit, des que el desembre del 2006 vam assistir a un curs amb Celaya organitzat pel Gremi d'Editors hem incorporat un bloc tant a Cossetània (Sala de premsa de Cossetània) com a Lectio (Sala de prensa de Lectio), tenim un espai al You Tube (aquí) on hi hem incorporat vídeos de rodes de premsa o presentacions i em millorat el web en permetre, per exemple, que els lectors puguin descarregar-se en format PDF algunes pàgines dels llibres que editem com a tast. Recentment, també hem obert una pàgina al facebook des d'on a més d'informació sobre Cossetània s'hi troba una agenda de les presentacions previstes, fotografies relacionades amb l'editorial i enllaça les actualitzacions del bloc. Es pot entrar a aquesta pàgina amb aquest enllaç. A més properament farem un altre pas, força important, en el que és el món d'Internet i el llibre, però d'això ho tractarem en un altre post.

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

les eines van molt bé, però cal saber-les fer servir amb intel.ligència