
A partir de Frankfurt 2007 i especialment a les fires de Londres 2008, Frankfurt 2008 i Londres 2009 ens vam reunir amb un gran nombre de possibles partners. En aquest sentit, la feina de la Judit Juncosa, la responsable de drets internacionals de Cossetània, ha estat molt acurada. Al final, després de Frankfurt 2008 vam acabar fent una selecció de quatre possibles guies candidates que d'una manera o altra s'ajustaven al que volíem. Entre la tornada de Frankfurt 2008 i Londres 2009 les vam analitzar per poder a Londres 2009 deixar clars els punts més importants de la negociació amb el llicenciatari i deixar només petits serrells per resoldre durant l'estiu i poder signar el contracte a Frankfurt 2009 tal com finalment es va fer. L'acord es va segellar amb AA Publishing que es l'empresa de guies de turisme de l'automòbil club d'Anglaterra, per a la seva col·lecció ESSENTIAL, que ens permet poder disposar de guies molt actualitzades de molts indrets del món.
L'aposta és molt important per a l'editorial i fins i tot m'atreveixo a dir pel país pel fet que si es consolida, cosa de la qual n'estem convençuts, hi haurà oferta en català en un camp actualment inexistent i s'haurà fet un nou pas per a la normalització lingüística del país. Per aquest motiu, començarem amb quatre títols de cop, dels quatre principals destins mundials: París, Londres, Nova York i Roma. Les guies són manejables, d'11 x 16,5 centímetres, tenen un total de 192 pàgines impreses a tot color, a les solapes de la coberta i de la contracoberta hi ha un plànol de la ciutat i les vendrem a un preu molt assequible 12,50 euros. En un proper post, parlarem del seu contingut. Fa uns dies hem editat un díptic de mida A-4 per mostrar-les als llibreters i poder fer les primeres precomandes. També en els dinars que hem organitzat amb els llibreters per presentar-los les novetats de Sant Jordi, els avancem ja la seva aparició pel mes de maig. De moment, totes les opinions que rebem són molt ecoratjadores i els llibreters ens insisteixen de la necessitat que existeixin guies en català.
Hem volgut que les guies tinguessin una imatge exterior que les fessin fàcilment identificables, que ràpidament fossin localitzables i en aquest sentit el treball i l'enginy de Marc Volpini ha donat un fruit excel·lent, tal com podeu veure en la reproducció de la portada del díptic que distribuïm pels llibreters.
L'aposta és molt important per a l'editorial i fins i tot m'atreveixo a dir pel país pel fet que si es consolida, cosa de la qual n'estem convençuts, hi haurà oferta en català en un camp actualment inexistent i s'haurà fet un nou pas per a la normalització lingüística del país. Per aquest motiu, començarem amb quatre títols de cop, dels quatre principals destins mundials: París, Londres, Nova York i Roma. Les guies són manejables, d'11 x 16,5 centímetres, tenen un total de 192 pàgines impreses a tot color, a les solapes de la coberta i de la contracoberta hi ha un plànol de la ciutat i les vendrem a un preu molt assequible 12,50 euros. En un proper post, parlarem del seu contingut. Fa uns dies hem editat un díptic de mida A-4 per mostrar-les als llibreters i poder fer les primeres precomandes. També en els dinars que hem organitzat amb els llibreters per presentar-los les novetats de Sant Jordi, els avancem ja la seva aparició pel mes de maig. De moment, totes les opinions que rebem són molt ecoratjadores i els llibreters ens insisteixen de la necessitat que existeixin guies en català.
Hem volgut que les guies tinguessin una imatge exterior que les fessin fàcilment identificables, que ràpidament fossin localitzables i en aquest sentit el treball i l'enginy de Marc Volpini ha donat un fruit excel·lent, tal com podeu veure en la reproducció de la portada del díptic que distribuïm pels llibreters.
3 comentaris:
Molt bona iniciativa!
Espero que us vagi molt bé. Fa falta un producte com aquest en català.
És una iniciativa magnífica i necessària, Jordi. Us desitge molt d'èxit!
Tot un signe de normalitat!
Publica un comentari a l'entrada